Kaldığımız Yerden Devam Ediyoruz.. (Biri Değişim mi dedi ? )



Merhaba millet. Yaklaşık bir buçuk haftalık aranın ardından tekrar sizlerleyim. Gerçi çok takipçim yok ama olsun belki birileri merak ediyordur. :) Özlemişim yazmayı, birilerine bir şeyler anlatmayı...

Sizinle paylaşmak istediğim birkaç konu var. Bu yazımda bunlara değinmek istiyorum. Öncelikli olarak blogun formatında değişiklikler yapmak istiyorum. Yapmak istediğim değişikliklerden bazıları şöyle. Malum blogum mühendislik öğrencilerine hitap eden bir blog. Fakat ben bu yelpazeyi biraz daha genişletip daha geniş bir kitleye yardımcı olmak istiyorum. Bundaki amacım kesinlikle daha fazla tıklama almak falan değil :). Bir kaç arkadaşımın da tavsiyesi ile mühendislik alanının dışında "konu dışı " olarak diğer dallara da blogumda yer açmak istiyorum. Tabi ki bu konular konu dışı başlığı altında birleşecek. Amacım daha geniş bir kitleye yardımcı olabilmek ve daha yararlı bir blog haline gelebilmek.

Diğer bir konu ise mühendislik alanında öğrenim gören öğrencilere veya mühendislik seçmeyi düşünen genç arkadaşlarımıza yardımcı olabilecek içerikler üretmek. Ben makine mühendisliği okuduğum için genel olarak bilgilerim veya kafamdaki mühendislik tanımı bu mühendislik alanı yönünde. Diğer mühendislik dallarında da yardımcı içerik oluşturabilmek adına blogumda farklı dallardan mühendis adayı arkadaşlarımı konuk etmek gibi bir planım var. Bu sayede hem daha zengin içerikli ve amacımıza uygun bir şekilde devam edebileceğimizi düşünüyorum hem de farklı bakış açıları ve düşüncelerle blogumuzun daha da renkleneceğini düşünüyorum.

Bu nokta da bir parantez açmak istiyorum. Blogun formatında değişiklik yapmak istemem kesinlikle bu samimiyeti ve içtenliği kaybedeceğimiz resmi bir havaya bürüneceğimiz anlamına gelmez :). Blogumun kesinlikle klasik 'mühendislik blogları ' gibi olması gibi bir amacım yok. Ben bu samimiyeti seviyorum.. Farkımız Tarzımız :) Ben yine buralarda kafama göre takılıyor olacağım, içimden gelenleri yazacağım. Bu isteğimden de hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim bundan emin olabilirsiniz. :) Yeri gelecek kahvemizi alıp geleceğiz, dertleşeceğiz, yeri gelecek hayallerimizden bahsedeceğiz, yeri gelecek bir şeyler öğrenmek adına çabalayacağız..  Ama burası hep böyle olacak..

Yapmak istediklerim ya da yapmayı planladıklarım şimdilik bunlar.. :) Malum bir mühendislik öğrencisi için en yoğun zamanlar sınav dönemleri oluyor ve son beş gün içinde altı tane sınava girmiş birisi olarak gerçekten yorulduğumu hissediyorum. Yaklaşık bir buçuk haftadan sonra inşallah bugün güzel bir uyku çekeceğim belki de geçmiş günlerin acısını çıkarırım, yataktan hiç çıkmam. :). 

Son olarak bundan sonra yazılarımın daha sık geleceğini belirtip yazımı noktalıyorum. Sağlıcakla kalın:)

Görüşleriniz benim için öenmli lütfen yorum bırakmayı unutmayın :)

0 yorum:

Yorumlarınız benim için değerli. Lütfen yorum bırakın :)